Kritika
„ LÁTJUK A NYOMORBA SZÜLETETT, SZEMÉRMET NEM ISMERŐ OBSZCÉN SZÜLŐKET: AZ „ELSŐOSZTÁLYÚ SZERSZÁMMAL” RENDELKEZŐ APÁT, A SZÉLSŐSÉGES, „BÜSZKESÉG ÉS SZÉGYEN KÖZÖTT INGADOZÓ”, NAGYHANGÚ ANYÁT, AKINEK ÓRIÁSIRA TÁTOTT SZÁJA, BUJA MELLEI GUMINŐT IDÉZNEK. AZ ERŐSZAKOS ÉS PRIMITÍV FIVÉRT, AKI ITT ÉS MOST NEM TÖBB, MINT EGY KONTROLLÁLATLANUL ORDÍTÓ HATALMAS FEJ, AZ ÖCS NEMI ÉLETÉNEK „MEGJAVÍTÁSÁVAL” FOGLALATOSKODÓ NŐVÉRT ÉS ÍGY TOVÁBB. ” →
(GÁSPÁR-SINGER ANNA, 7ORA7.HU)
„ A SZERETETT-GYŰLÖLT ANYA ÁTVÁLTOZÁSA, A SZÖRNYSZERŰ, EGYETLEN HATALMAS ARCBÓL ÁLLÓ KEGYETLEN BÁTY, AZ ELKENT, JELLEGTELEN VONÁSOKKAL RENDELKEZŐ APA, MEG A NŐISÉGÜKET/FÉRFIASSÁGUKAT KÖZSZEMLÉRE TEVŐ TÖBBI SZEREPLŐ SZINTE ÉLETRE KEL ELŐTTÜNK. ” →
(JÁSZAY TAMÁS, REVIZORONLINE.HU)
„ NAGY DÁNIEL VIKTORT, NOHA MÁR ALAKÍTOTT MELEG KARAKTERT, ALKATILAG ALIGHA AZONOSÍTANÁNK A FINOM VONÁSÚ, AFFEKTÁLÓ EDDYVEL, DE A KÜLSŐ ADOTTSÁGOK TELJESEN MÁSODLAGOSAK. A JUNIOR PRIMA-DÍJAS SZÍNÉSZ A LEHETŐ LEGTERMÉSZETESEBBEN BÚJIK A TRAUMATIZÁLT FIÚ BŐRÉBE, EGY PILLANATRA SEM VESZÍTVE EL HITELESSÉGÉT. NEM AFFEKTÁL, CSAK NÉHA. NEM IS RISZÁL, CSAK NÉHA. MINDENFÉLE MANÍRT MELLŐZVE JÁTSZIK ÉS MESÉL, MAGÁVAL RAGADVA A NÉZŐT. ” →
(PAPP LÍDIA, ÉLET ÉS IRODALOM)